De Mercurius-nieuwsbrief ’22-style

Thijs BaasNieuwsbrief

Bij een nieuw beursjaar hoort een frisse blik op de wereld om ons heen: de geopolitieke ontwikkelingen, de gevolgen van Covid, rente- en inflatiedreigingen, maar ook: onze eigen communicatie. Na ruim 8 jaar eens per twee weken een nieuwsbrief te hebben verstuurd, hebben we geëvalueerd. Het resultaat? de-mercurius-nieuwsbrief-22-style.

Daarom ontvang je de nieuwsbrief vanaf nu elke maand. De nadruk komt nog meer te liggen op de rendementsartikelen. Innovatie en duurzaamheid zullen belangrijke pijlers blijven onder de samenstelling van onze portefeuilles, maar uiteindelijk is het toch het rendement dat telt. Dat betekent niet dat er geen ruimte meer is voor bredere marktanalyses, maar ook die zullen een directere relatie krijgen met de gerealiseerde rendementen. Op die manier hopen we je nog adequater op de hoogte te houden van ons beleggingsbeleid.

Bovendien zullen we de nieuwsbrief blijven benutten als hét podium voor onze optredens in de verschillende media, waaronder BNR Nieuwsradio, BeursTalk en RTL Voorbeurs. Volg vooral ook onze socialmedia-kanalen, zoals LinkedIn, Facebook en Twitter, voor de laatste inzichten en analyses. En blijf genieten van onze nieuwsbrief!